Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.11.2010 12:30 - Относно palmbux
Автор: oreon Категория: Други   
Прочетен: 501 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 22.02.2011 15:51


Преди време имах акунт във този сайт,но когато събрах нужната сума за теглене се оказа че този ден не може,на другият сумата ми бе олекнала наполовина и така след 1 месеца влязох да проверя какво става и се оказа  на 0.После твърдо се закотви в графата скам сайтове,сега гледам отново фигурира във графата нови сайтове.И какво му е новото на това? Бъдете предпазливи с този сайт,аз лично им нямам доверие.Горе долу същото се отнася и за Atlascash.Регистрирах се там,поради това че беше надежден и заплащаше това което дължи,сега го констатирам,че е влязал в графата скам сайтове,а аз съм пред теглене(още 15 цента до първо теглене) и ще разбера дали наистина се е превърнал в scam или не е.А сайтът gaga bux, за разлика от началото на съществуването си,когато изплащаше заработеното бързо,сега иска достигане на 10$ за теглене и ъпгрейд на акаунта,освен това и доста хора във интернета споделят,че и това не е гаранция за иаплащане на дължимото.Елиминирайте този сайт за да избегнете проблемите с него.
Последно развитие около atlascash-събрах нужният минимум от 2 $ за теглене и направих такова,но ми даде само liberty reserv като възможна опция за такова теглене.Аз нямам сметка там и реших да пробвам какво ще стане.Разреших теглене чрез liberty reserve, като сметнах че ако са реален сайт няма да осъществят теглене поради това че нямам сметка в liberty.както и очаквах заработеното от мен се изпари мигновенно без никаква вест.Пазате се от този сайт  atlascash=пирамида.
Още една пирамида-newbuxindia.Стойте настрана от тези измамници-искаха минимум 3$ за първо теглене и след като ги направих няма и помен от заработеното,нито отговор на писмата ми във форумът им и до самите тях-с една дума пирамида.


Тагове:   Относно,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: oreon
Категория: Други
Прочетен: 17410
Постинги: 12
Коментари: 0
Гласове: 3
Спечели и ти от своя блог!
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930